Tlačová správa

Jún aj s troma gráciami z umakartu

Najnovšia hra Štúdia L+S Tri grácie z umakartu sa počas mesiaca jún bude hrať hneď dva razy v Bratislave a herečky Kamila Magálová, Marta Sládečková a Petra Polnišová s ňou 19. júna budú hosťovať aj vo Zvolene.

Trpká komédia o stretnutí, ktoré raz muselo prísť, ale aj tak bolo nečakané mala premiéru 2. mája a hneď sa stretla s veľkým úspechom. Trojica výborných herečiek rozosmieva publikum od prvých minút.

V júni sa diváci v Štúdiu L+S môžu tešiť aj na inscenáciu Rybárik kráľovský (12.6.), v hlavných úlohách s Milanom Lasicom, Milan Kňažkom a Emíliou Vášáryovou. Humor má nekonečne mnoho podôb, ale jeho spoločným menovateľom je myslenie, pohrávanie sa s myslením, duchaplnosť, ale aj múdrosť. Anglická konverzačná komédia je v spôsobe humoru sokratovská, múdra, ale aj plná paradoxov, iskrenia ducha, krutého sarkazmu, hravej irónie a toto všetko vyvažuje až sentimentálnou láskavosťou a zhovievavosťou ku každodenným slabostiam človeka. V dnešnej dobe jednoduchých viet, tupých a hlúpych sloganov, je radosť z myslenia takmer záchranou civilizácie. Rybárik kráľovský je toho príkladom.

Výbornou konverzačnou komédiou, v ktorej hrajú Milan Lasica a Daniela Kolářová, je inscenácia Půldruhé hodiny zpoždění.  Po tridsiatich rokoch manželstva je najvyšší čas veľa vecí zásadne zmeniť. Manželia Sansieuovci sa jedného dňa v priebehu dvadsiatich minút pokúsia o sexuálnu renesanciu, vzburu proti zavedeným manželským stereotypom a odstránenie nudy zo svojho života. Podarí sa im to? Odpoveď ponúka francúzska konverzačná komédia, ktorú Štúdiu L+S uvedie 17. júna.

Piesne Jara Filipa a Milana Lasicu sú, dá sa povedať "rafinovane kultové". Hoci ich nehrajú tak často, alebo skoro vôbec rádiá, nezjavujú sa tak často v repertoári populárnych spevákov - predsa sa k nim a k tvorbe Jara Filipa hlásia na Slovensku dve generácie hudobníkov a k tvorbe Milana Lasicu rovnaké dve generácie hercov a autorov.  Inscenácia Spomínam na Paríž inšpirovanom práve piesňami Lasicu a Filipa je divadelnou komédiou o vzťahových a srdečných komplikáciách muža po 30. ktorý objavuje zákonitosti a kolobehy vzťahov, logiku prelietavých vtákov, dnešné zmeny v modeloch vzťahov a vtipne a s humorom prežíva ako sám vraví "život muža popri ženách". Diváci sa na ňu môžu tešiť 20.6.

V júni divadlo uvedie aj ďalšie svoje komédie, akými sú 69 vecí lepších než sex, hru Na východe nič nové a posledný piatok v mesiaci bude patriť tradičnému Music a´la cARTe.


Generálny reklamný partner: Slovenská sporiteľňa
Hlavní reklamní partneri: Forza Music, TORBIA
Reklamní partneri: Ortica, Barzzuz, hotel Tatra, Produkčný dom Forza
Mediálni partneri: Rádio Jemné, denník Pravda, týždenník Slovenka, .týždeň, mesačník Forbes, Golf Revue, Kam do mesta, webnoviny.sk, kedykam.sk, BKIS

6. máj 2015